نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پوگبا نمی رود / باید تقویت شویم

پوگبا نمی رود / باید تقویت شویم

همانطور که تصور میشد موضوع جدایی پوگبا از یوونتوس در فصل نقل و انتقالات باز هم در صدر اخبار قرار خواهد گرفت و رسانه های مختلف سعی در دامن زدن به آن خواهند داشت. آلوارو موراتا مهاجم یووه که در مورد خود او نیز شایعاتی وجود داشت امروز در مورد جدایی پوگبا اینگونه گفت :


" من با پوگبا دوستی نزدیکی دارم و بسیار در مورد آینده با او حرف می زنم، او به من گفته است که می خواهد در یوونتوس بماند . همه می دانیم که او مشتری های زیادی دارد ولی تصمیم او به ماندن در یوونتوس است و می خواهد با این تیم افتخارات بیشتری را کسب کند "

" شایعات زیاد است ولی به نظرم بهتر است تیم هایی که خواهان او هستند بیش از این تلاش نکنند ، زیرا او قصد جدا شدن را ندارد "

حضور در یووه ؟

" آمدن به تیمی که هم در ایتالیا و هم اروپا بزرگ و قدرتمند است برای من افتخار بزرگی است . ما فصل خوبی را داشتیم و می توانستیم 3 گانه را کسب کنیم "

" به هر حال شرایط آنگونه پیش رفت که ما قهرمان اروپا نشدیم ، اما کسب اسکودتو و کوپا ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فوق العاده بود و ما از بابت آن خوشحالیم "

" این پایان کار برای ما نیست ، همه در فصل آینده برای شکست دادن ما با انگیزه خواهند بود . ما باید ضمن حفظ بازیکنان بزرگ و تعیین کننده تیممان ، بازیکنان خوب دیگری هم جذب کنیم تا در فصل بعد هم مدعی و قدرتمند ظاهر شویم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: